Ordföranden skrev den 5 april, 2006 kl. 22:19 Datorstrul Ja, då är man igång igen, om än tillfälligt. Det är fortfarande struligt med datorn, men H&K borde dyka upp hos berörda parter inom ett par dagar. En ny Ordföranden Informerar kommer också att dyka upp här inom kort. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer