annat skrev den 30 mars, 2006 kl. 18:15 Idioti Hrrrmmm, hur kunde det hända? Det var ju jag som skrev, men satt och tänkte på Sekreteraren! Hemskt.... För övrigt så var Vetenskapsmagasinet igår inspelat i USA. Bergis är där. Sammanträffande? Knappast. Ordföranden, ....och inget ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer