bog skrev den 30 mars, 2006 kl. 01:43 .... pratar Kidde om sig själv i tredjeperson? Lite Zlatan möter George Costanza... ledsen igen att jag inte kan lira, just nu måste dock först of främst se till att jag har någonstans att bo i Götet... le ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer