Sekreteraren skrev den 29 mars, 2006 kl. 14:16 Lira på 3 Ja Dod, för min del kan vi spela på söndag också. Om inte Sekreteraren kan så får vi väl lira på två om det behövs. För egen del kan jag inte dyka upp förrän fredag kväll. Jag antar att vi börjar spela någon gång mellan 18 och 20. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer