kidde skrev den 28 mars, 2006 kl. 12:16 MMM Ja, det blir ju lite mer spel om sista platserna i carcassonne nu när bogen inte är med. Känns dock lite surt att vi tillslut bara blir 3 spelar när vi ett tag verkade kunna bli 5. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer