Halmsatd skrev den 27 mars, 2006 kl. 14:38 inget spel tyvärr så kommer jag inte att kunna komma till Oakhill till helgen, alltså inget spel för mig. Vi kommer att flytta in i vår nya lägenhet till helgen så det är för mycket att greja med...och jag har inga pengar heller... bogen, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer