Ordföranden skrev den 27 mars, 2006 kl. 13:43 Fina fisken Jaha, det där låter ju finfint, Bergis. Då kan vi äntligen få lite ruljans på rollspelandet igen kanske... Dessutom är det ju en till som kan tänka sig att lira brädspel. CDR går mot en intressant sommar. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer