Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 mars, 2006 kl. 13:25
Klabbis och annat Jaha, och när är kristihimmelfärds då, datum alltså, brukar inte det var i maj? För övrigt så är Western förberett och klart, borde räcka minst en spelkväll om inte två. Givetvis vill jag spela Carcasonne också, ska blir riktigt kul med lite nya grejer till det. Jägare och samlare blir även det kul att lira lite. Hoppas Kassören får tag i det som fattades när beställningen gjordes, jag tycker det där företaget vi beställde av verkar vara lite sisådär. Tyvärr dröjer H&K, jag ska göra det mesta innan, men jag kan tyvärr inte fixa med kartan förrän min dator är igång igen. Blir efter rollspelshelgen är meningen, men innan dess kan jag ju göra det som endast kräver textarbete.
Vänta …