OK skrev den 21 mars, 2006 kl. 18:05 Ärtsoppa, träskor och annan skit Tänkte meddela att jag kommer att vara i Vetlanda under kristihimmelfärds, blir nog en del kröken för min del under den helgen men om någon är sugen på lite brädspel så är jag på. Klabbarpan, Norman, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer