MMM Jag ska snart också ha lite fest tänkte jag. Men ni får själva gissa när och så. gillade svennes koncept där starkt. Vi får väl se till att spela western den dagen svenne kan i alla fall. Även om jag ser fram emot att lira carcassonne som fan just nu. Alltid gött med lite nyheter i spelen.


Senaste kommentarer