Bergsjön för Bogen Jaha! Det låter ju finfint om le Bóg kunde spela den 31:e till 2:a.... Då kan man ju även slänga in lite rejält RPG också. För min del funkar t ex Western i alla fall. Om inte annat för att Bogen ska få lira lite om han ändå kommer. För min del anser jag den helgen som bokad. H&K dröjer av förklarliga skäl, min dator är helt fuckad, funkar bara i felsäkert läge. Just nu måste jag dessutom lägga energin på att skriva på min uppsats. Inom ett par veckor hoppas jag dock vara helt på plan igen. Ordföranden, Utvisad till


Senaste kommentarer