Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
skolan skolan skrev den 13 mars, 2006 kl. 14:39
Bergsjön för Bogen Jaha! Det låter ju finfint om le Bóg kunde spela den 31:e till 2:a.... Då kan man ju även slänga in lite rejält RPG också. För min del funkar t ex Western i alla fall. Om inte annat för att Bogen ska få lira lite om han ändå kommer. För min del anser jag den helgen som bokad. H&K dröjer av förklarliga skäl, min dator är helt fuckad, funkar bara i felsäkert läge. Just nu måste jag dessutom lägga energin på att skriva på min uppsats. Inom ett par veckor hoppas jag dock vara helt på plan igen. Ordföranden, Utvisad till
Vänta …