hmm ...det är möjligt, det verkar lite svårt att hitta en lägenhet i Göteborg just nu...så det är möjligt att jag kommer att befinna mig i Halmstad ett tag... hursomhelst kanske jag kan ta mig hem och spela lite, det är väl ändå min brors födelsedag den torsdagen, det är ju en bra anledning att titta hem en sväng... Zlatan


Senaste kommentarer