Jag sitter lite tight till vad det verkar, möjligen blir det enbart match eller inget alls tyvärr.
Stavfelet bjuder jag på.... och vad gäller Bergis kan jag nog hålla med. Lite hårt var det allt eftersom han inte ens förlorade på misstaget. Men, men...


Senaste kommentarer