kidde skrev den 9 mars, 2006 kl. 12:53 MMM Jag kan inte någon av dagarna. Jag jobbar fre 19-24, lör 7-14 och 19-24, sön 15-22. så som ni förstår blir det svårt att få in nått rollspel också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer