Spel? Jag och Bog funderar lite på när vi ska spela nästa gång. Vi undrar lite löst om inte nästa helg, alltså 17-19 mars är rätt okej ändå? Kidde verkade inte kunna då, men han kanske kan någon av dagarna om man smeker honom lite medhårs i alla fall? Vad säger de andra, dvs herr Ordförande? Kassören, L


Senaste kommentarer