Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
27 27 skrev den 3 mars, 2006 kl. 12:37
... ...vad som hände egentligen var att jag var sliten efter allt mitt tunga knarkande och såg inte att Kidde Ko hade en tjockis i staden...jag trodde helt enkelt att vi skulle dela på poängen om jag stängde staden...ett rookiemisstag alltså. Men jag ligger i hårdträning, jag lärde Mia hur man lirar igår, så det blev ett par tvåmans partier... jag har ingen större aning på var jag kommer att befinna mig i slutet av mars, jag kommer nog att vara på oakhill in vecka eller två till...men eftersom både jag och ko nu befinner oss på hemmaplan så skulle det ju räcka om en till person dök upp för att kunna lira lite brädspel... le bog, ekbacken, Aspö
Vänta …