kidde skrev den 26 februari, 2006 kl. 22:26 MMM När är det tänkt att vi ska spela nästa gång? Tredje helgen i Mars kan inte jag. så förslagsvis fjärde i mars eller första i april. Och frågan är om Bogen är kvar i landet då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer