Ordföranden skrev den 21 februari, 2006 kl. 11:20 Exakt! Det var vad han gjorde i ett ögonblick av desperation, för övrigt tyckte jag han skötte sig hyfsat faktiskt. Det var mest Kidde som spelade bra helt enkelt. Men det partiet var ju över efter stängningen....... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer