mmm skönt att jag iallafall har samma snitt poäng efter 9 rundor som Daniel har efter 37...och att jag smet förbi Mange och Svenne H. Sen kanske jag behöver slipa vissa taktikdelar lite mer...typ stänga städer åt Kidde så att han för en massa gratispoäng...men det är ju publikvänligt... bogen,


Senaste kommentarer