Kassören skrev den 9 februari, 2006 kl. 15:51 Visst! Då dyker jag upp i Jönköping imorgon nån gång innan ett och hoppas på skjuts hemhemåt. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer