Japp, jag har bokat in den helgen. Kanske rent utav kan samåka med Tarmis ner om det funkar. Eller rättare sagt så åker jag och han kör...
Jag antar att Sekreteraren också är på minst en av dagarna, det var ju han som föreslog den helgen från början.


Senaste kommentarer