HRRRRRRRM Det får vi väl göra, Bogen! Nåväl, vi andra lirar i alla fall i helgen. Jag och Svenne dyker ner ganska tidigt på fredag, och eftersom Sekreteraren ska upp tidigt på lördag vore det ju gött att komma igång tidigt också. När kan ni andra två komma igång? Kassören kan ju ringa Svenne om han vill åka med någon del av sträckan, förutsatt att vi åker bil och han åker ner på fredagen också.... Rollspel i helgen alltså!


Senaste kommentarer