det är mycket nu... rykterna är sanna, fast så mycket skägg har jag ju inte... jag är i Halmstad just nu och ska flyga till Spanien på fredag. Det är inte ofta man kan bo gratis och ta det lugnt i två veckor i Spanien, så det var lika bra att slå till. Jag och Mia kommer tillbaka till Sverige den 25:e feb, men jag vet inte hur länge vi stannar innan det bär av till Argentina...jag vet, mycket skitgöra men någon måste ju ta det ansvaret. Tyvärr så blir det ju inte så mycket rollspel för mig just nu, men när vi är tillbaka i Stockholm så får vi styra upp det...


Senaste kommentarer