MMM Bogen kan inte spela de närmaste månaderna. Han var nämligen på besök hos mig i helgen och lite oväntat var med och drog några bärs. Han ska tydligen till Berntsson i veckan och sen vidare till Stockholm - Spanien - sverige igen ett par dagar - Argentina. och är tillbaka i sommar igen. Så vi kan glömma allt spel som innerfattar Bogen den närmaste tiden. Däremot var det kul att träffa på honom i helgen. Han har ju skaffat skägg nummera. Men jag hoppas vi kan lira nån gång i februari ändå???


Senaste kommentarer