Rollspel Efter vad jag har hört så är Bogen på Oakhill, men letar resor till Spanien! Däremot vet han att vi vill spela rpg i helgen, så vi får väl hoppas på det bästa. Svenne H skulle kolla upp det och har besked på onsdag, jag antar att Sekreteraren och Kassören fortfarande kan lira?


Senaste kommentarer