Ute...... H&K är ute sedan i söndags...... Jag har tidigare förvarnat att dragen numera tar lite längre tid på grund av svårigheter med kartklistrandet. För övrigt har jag hört att Bogen anländer nu i veckan, så vi borde veta om han kan spela nästa helg snart.... Annars får vi väl köra tredje helgen om det är så. Vore gött med ett par rejäla partier.


Senaste kommentarer