kidde skrev den 29 januari, 2006 kl. 23:21 MMM Får väl ändå hoppas att far och mor Airosto känner till Bogen. Jag kan som sagt spela andra och tredje helgen i Februari... Att vänta på Civ är man ju van vid. Men det var helvete vad Handel och Krig dröjer den här gången... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer