Årets Ja, efter ett litet samtal med Sekreteraren så kom vi snabbt fram till att det blir jag som blir december månads Mange och följaktligen även årets. Känns rätt att det blir en utmärkelse för något spelrelaterat. Gött för övrigt att det faktiskt är det är utnämningar de sista tre månaderna för året, hoppas vi kan hålla den spelfrekvensen under det här året också.


Senaste kommentarer