MMM Nja. Svenne får väl klara sig tycker jag. för hur som helst så kommer det väl bara delas ut en etta för december och då känns det konstigt att han också ska komma upp i en poäng och dela med oss andra. Så bergforsen för att han inte kom alls under december, eller du få för hotw alt. att du som stor carcassonne spelare gjorde bort dit rejält i 5 manna.


Senaste kommentarer