Vilken kille! Sekreteraren är ju verkligen på tårna och sätter standarden för det nya året! Det kan nog vara värt en applåd... När det gäller Månadens Mange blir det svårt tycker jag. På grund av olika omständigheter blev det ju inget rollspel. Men jag kan tänka mig Sekreterarens förslag, alternativt mig själv för insatsen i HOTW, Svenne för att han inte dök upp och spelade rollspel och dessutom inte hörde av sig... ja något åt det hållet. Någon annan som har något förslag? För övrigt så behövdes det inte ändras i statistiken för Carcassonne om det var så att även Kassören ansåg att poängen var fel, men jag tackar i alla fall för förtroendet...


Senaste kommentarer