Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.152.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 januari, 2006 kl. 18:52
Vilken kille! Sekreteraren är ju verkligen på tårna och sätter standarden för det nya året! Det kan nog vara värt en applåd... När det gäller Månadens Mange blir det svårt tycker jag. På grund av olika omständigheter blev det ju inget rollspel. Men jag kan tänka mig Sekreterarens förslag, alternativt mig själv för insatsen i HOTW, Svenne för att han inte dök upp och spelade rollspel och dessutom inte hörde av sig... ja något åt det hållet. Någon annan som har något förslag? För övrigt så behövdes det inte ändras i statistiken för Carcassonne om det var så att även Kassören ansåg att poängen var fel, men jag tackar i alla fall för förtroendet...
Vänta …