MMM Och den är uppe nu. Börjar året snabbt i alla fall. Har även fixat till Carcassonne sidan efter Ordförandens önskemål. Hur blev det med månadens mange för december och då också årets mange. Bergforsen eller för att han aldrig dök upp i december och försvarade sin heder?


Senaste kommentarer