Poäng Bra poäng i skämtet, däremot inte i argumentationen gällande Carcassonne. Jag har inte fått några klagomål när någon annan har vunnit, fått mycket poäng eller lite poäng. Ouppmärksamhet i poängräkningen är det ju hela tiden. I vilket fall som helst skitsamma, men jag reserverar mig för enskilda spelares åsikter när det gäller poäng i spelen. En maxgräns på kanske 180 poäng ligger alltså inom Carcassonne på tre spelare.


Senaste kommentarer