H&K och annat Hrrmm... På grund av att jag har brutit min högertumme och därför har svårt att skriva så kommer H&K tyvärr att dröja åtminstone tills svullnaden och smärtan har lagt sig. Det borde bli inom några dagar känns det som. Då ska jag även försöka få ihop årets första Ordföranden Informerar, som framförallt rör årsmötet och brädspelen före och innan detta. Som läget ligger prioriterar jag dock H&K först. För övrigt så kan jag även meddela att jag framöver, tills skadan är läkt, antagligen kommer att ta lite längre tid på mig att skickat tillbaka dragen. Detta rör sig väl dock endast om 4-5 drag framöver.


Senaste kommentarer