Ordföranden skrev den 29 december, 2005 kl. 17:46 Mögligt ..... å andra sidan tog du väl hem första partiet om jag inte minns fel? Jodå, jag tycker 23:e var lyckat, och dessutom så blev det ju fler dagar av brädspel efter det. Om vi bara kunde få med lite folk till RPG snart också.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer