Alseda skrev den 24 december, 2005 kl. 05:41 23:e Det var väl ett lyckat 23:e? Den enda som har anledning att vara missnöjd är väl undertecknad, som fick rulla tummarna några timmar medan vissa andra spelade Risk. Kassören, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer