RollspelsMekka skrev den 21 december, 2005 kl. 02:48 Finfint! Jag sitter redan i Mekka och väntar på er...*trummar med fingrarna på brädspelsbordet* Kassören, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer