ÅRSMÖTE Ja, jag antar att vi kör igång med mötet 18.00 och att vi sedan spelar diverse brädspel. Vad det blir för spel får vi väl komma fram till tillsammans, vi som vill vara kvar och spela. För övrigt så har jag skickat ut ett mail till alla medlemmar med dagordning och så vidare.


Senaste kommentarer