Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.163.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 december, 2005 kl. 18:27
Flera För att fler ska kunna vara med så måste vi nog ta det i mellandagarna tror jag. De flesta, eller flera, jobbar väl innan jul känns det som. För er som lirar H&K så kan jag meddela att det draget jag nyss skickat ut blir det sista innan juluppehållet. Det vore ju trevligt om jag fick in dragen så jag hinner göra dem och skicka ut ett till innan det är dags för mig att bege mig till Rollspelsmecka.
Vänta …