Flera För att fler ska kunna vara med så måste vi nog ta det i mellandagarna tror jag. De flesta, eller flera, jobbar väl innan jul känns det som. För er som lirar H&K så kan jag meddela att det draget jag nyss skickat ut blir det sista innan juluppehållet. Det vore ju trevligt om jag fick in dragen så jag hinner göra dem och skicka ut ett till innan det är dags för mig att bege mig till Rollspelsmecka.


Senaste kommentarer