Ordföranden skrev den 8 december, 2005 kl. 22:16 Filmtajm Jo, det får väl bokas in en dag när så många så möjligt kan dyka upp. Ett alternativ är ju också mellandagarna om det är så att fler kan då. Narnia börjar ju gå, och för oss nostalgiker kan det kanske vara något att se. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer