Kidde skrev den 8 december, 2005 kl. 02:23 MMM Ja eller Mange Gillmark, kanske. Han tycker dessutom att Carcassonne verkar skit dåligt. Bara en sån ska... Eller bogen kanske, för hans civ som "ligger helt på is". Vad är skillnaden på när det ligger "helt på is" och när det inte gör det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer