Kassören skrev den 6 december, 2005 kl. 18:11 Klabbis? Finns det inte en risk att det blir Bergis trots allt? För hans resa till USA och medverkan i Ramp bland annat. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer