Kidde skrev den 4 december, 2005 kl. 21:31 MMM Vi snackade ju lite löst om att hålla bio traditionen vid liv inom CDR. Såg precis att King Kong har premiär den 16/12. Kan det vara nått? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer