Nädu Kassören Så är det Kassören, jag som spelledare har bestämt mig för att gå in och ge Sekreteraren en tung 2:a för sitt agerande i Western under den gångna helgen. Förhoppningsvis sväljer han sin stolthet och skriver in det på hemsidan också.......


Senaste kommentarer