Spelhelg Vi har ju spelat lite spel i helgen. Det gick sådär i Western måste jag säga, en massa pangpang och näradödenupplevelser. Carcassonne gick bättre, även om Kidde slog nytt trespelarerekord med 175 poäng och jag lyckades med bedriften att slå en ett all-time-low med 24 points. Jag har i alla fall en vinst nu, så någon MM för november hoppas jag att jag slipper. Kassören, L


Senaste kommentarer