Postino skrev den 22 november, 2005 kl. 05:15 CIV pa is CIV PBEM kommer tyvarr att ligga pa is lite, vi ar mitt uppe i en flytt ut ifran var lagenhet (vi maste vara harifran 1 december). Sa det ar mycket att dona med... Il ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer