Goa grejer Det var ju trevligt att Sekreteraren har donat lite med hemsidan igen! Vi får hoppas, eller inte, att det kan dyka upp ännu en Månadens Mange under kommande helg för spänningens skull. För övrigt så verkar det nu vara mer eller mindre klart att Svenne H kommer att vara med och lira på fredag, dessvärre kommer dock inte Coma att dyka upp under hela helgen.


Senaste kommentarer