Ordföranden skrev den 13 september, 2010 kl. 21:06 Synd att man missade det, hade varit riktigt skoj att ha varit med. Men, men, så kan det gå ibland. Får gratulera till nollan och andraplatsen (blev det väl?). ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer