Kassören skrev den 19 november, 2005 kl. 04:20 Möjligt Det är möjligt, herr Ordförande, men jag tycker inte Kidde Bonnpojk ligger lika bra i munnen som Kopojk. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer