Ordföranden skrev den 17 november, 2005 kl. 22:16 ======== Är inte kopojkandet en del av bonneriet? En uppdaterad Kidde helt enkelt? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer