kidde skrev den 17 november, 2005 kl. 03:20 MMM Låter bra att det äntligen är klart med spel. Då får jag väl avboka några sköna fester för er skull. Har faktiskt inte haft tid att slänga upp Ordföranden Informerar tyvärr. Späckat schema, och så tar ju harverst moon all min lediga tid. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer